فیلمستان

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود سریال میدان سرخ قسمت دوم 2 کامل با لینک مستقیم

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال میدان سرخ قسمت دوم 2 کامل با لینک مستقیم ، ترافیک نیم بها و کیفیت عالی بعد از کلی حواشی با کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان منتشر شد.

فیلمنامه سریال میدان سرخ را سارا سلطانی و علی مسعودی نیا برعهده داشته اند.

بازی متفاوت حمید فرخ نژاد و نقش آفرینی مهتاب کرامتی و هنرمندی بهرام افشاری ، امیرحسین آرمان ، کاظم سیاحی و همچنین حضور رضا یزدانی و خواننده جنجالی فرزاد فرزین این سریال را به یکی از پر بازیگرترین سریال های شبکه نمایش تبدیل کرده است.

برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت دوم 2 به لینک زیر مراجعه نمایید :

دانلود قسمت دوم 2 سریال میدان سرخ

قسمت دوم 2 سریال میدان سرخ روز جمعه 2 مهر 1400 ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و رسانه مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

روایت و موضوع سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ قسمت دوم 2 روایت شیدا زنی تنها که توسط همسر و تروریستی خارجی وارد بازی وحشتناکی می شود.

شیدا بین سه راهی قدرت ، عشق و انتقام برای نجات جان دخر خود باید یکی را انتخاب کند.

در این بین با سه تا از بهترین قاچاقچی ها باید همراهی کند تا به هدف خود رسیده ، هدفی که در پایان به جنگ و خون کشیده می شود.

بازیگران سریال میدان سرخ

حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، امیرحسین آرمان، آرمین رحیمیان، بهدخت ولیان، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، علی مصفا، مهدی حسینی نیا، سعید داخ، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، تینو صالحی، مهدی رکنی، مهرداد نوری، ستاره اسکندری، لیندا کیانی

حواشی و نکات قابل تامل سریال میدان سرخ

در ابتدا سریال میدان سرخ با کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان آغاز به کار نمود که بعد از مبتلا شدن این کارگردان نام آشنا به کرونا ، بهرام بهرامیان جایگزین وی شد و پس از اینکه برخی بازیگران سریال حاضر نمی شوند جلوی دوربین او قرار گیرند ، تهیه کننده سریال سراغ کمال تبریزی رفته تا فیلمبرداری را به پیش ببرند و در نهایت پروژه با ابراهیم ابراهیمان خاتمه می یابد.

مرحوم ارشا اقدسی صحنه های بدلکاری سریال میدان سرخ را برعهده داشته است.

فرزاد فرزین با انتشار قطعه زخم برای این سریال جنجال بسیاری به پا کرد.

دیالوگ های معروف سریال میدان سرخ

حمید فرخ نژاد در نقش پاپ : تو گاو بازی اونی برنده است که بیشترین جا خالی رو میده.

آرمین رحیمیان در نقش ابی : فقط بگو بینتون چیزی بوده یا نه؟

بهدخت ولیان در نقش افرا : من به اندازه كافى مرده داشتم تو زندگيم تو يكى زنده بمون برام.

امیرحسین آرمان در نقش ساعد : من دنیا و آخرتم رو با خود شیطون بستم.

شما عزیزان می توانبد قسمت دوم 2 سریال میدان سرخ را در رسانه مدرن فیلم دانلود و تماشا کنید.

مدرن فیلم بستری برای دانلود قانونی سریال های شبکه نمایش خانگی فراهم نموده تا به راحتی بتوانید فیلم و سریال های مورد علاقه خود را دانلود نمایید.

برای دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توانید از رسانه مدرن فیلم اقدام به دانلود نمایید.

سریال میدان سرخ قسمت دوم 2 نسخه کامل را می توانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از مدرن فیلم دانلود کنید.

منبع

دانلود سریال زخم کاری قسمت پانزدهم 15 کامل

سریال زخم کاری یک مجموعه نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در مدرن فیلم و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

برای دانلود قسمت آخر و پایانی سریال زخم کاری قسمت 15پانزدهم روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود قسمت پانزدهم 15 سریال زخم کاری

قسمت پانزدهم ( آخر و پایانی ) سریال زخم کاری روز جمعه 19 شهریور1400 ساعت 8 صبح در مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

خلاصه سریال زخم کاری

با مرگ مائده نزاع بین خانواده های مالکی و ریزآبادی به بالاترین حد خود می رسد.

منصوره درصدد است هر چه زودتر مقدمات ورود ناصر و میرلوحی را به ایران محیا کند.

سمیرا با ادعایی که درباره پسرش کرده است موجب فرو رفتن خانواده اش در باتلاقی خود ساخته شده و وضعیت روحی اش بعد از خبر مرگ مائده بهم ریخته تر می شود...

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی

شما می توانید در رسانه مدرن فیلم ، قسمت آخر و پایانی پانزدهم 15 سریال جدید زخم کاری را مشاهده نمایید

مدرن فیلم بستری فراهم نموده تا به راحتی بتوانید به صورت آنلاین ، دانلود سریال زخم کاری قسمت 15 و دیگر سریال های مورد علاقه خود را با ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

برای دانلود فیلم و دانلود سریال های شبکه نمایش خانگی ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توانید به سایت مدرن فیلم مراجعه نمایید.

سایت modernfilm.ir یکی از سایت های مرجع برای دانلود سریال ایرانی و فیلم های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی می باشد.

سریال های جدید منتظر انتشار در رسانه مدرن فیلم

دانلود قسمت اول 1 سریال جیران

دانلود سریال جیران قسمت اول سریالی تاریخی و عاشقانه است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی و در 30 قسمت 60 دقیقه‌ای در ژانر عاشقانه ، تاریخی ، درام ، اجتماعی برگرفته از اوضاع بسیار آشفته دوران حکومت ناصری به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و نویسندگی حسن فتحی و احسان جوانمرد در سال 1398 تولید گردیده است.

دانلود قسمت اول 1 سریال حرفه ای

دانلود سریال حرفه ای قسمت اول روایت یک ملودرام اجتماعی است و به مسائل اجتماعی می پردازد که در این سریال خواننده محبوب کشور سیروان خسروی در کنار سارا بهرامی نیز بازی کرده است.

دانلود قسمت اول 1 سریال میدان سرخ

دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول روایت سریالی اکشن و جنایی با هنرمندی حمید فرخ نژاد ، بهرام افشاری ، مهتاب کرامتی و امیرحسین آرمان که تیتراژ این سریال را فرزاد فرزین خوانده است.

سریال میدان سرخ سریالی اکشن ، جنایی و معمایی است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشد که در سال 1400 با مشارکت پلتفرم فیلیمو و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح تولید گردیده است.

دانلود قسمت اول 1 سریال جزیره

دانلود سریال جزیره قسمت اول روایت صحرا ، روزنامه نگار شجاعی که در عشق شکست خورده و تحقیر می شود.

در جستجوی برابری با ارشد شاهنگ ، معشوق خود از خانواده ای نجیب و ثروتمند ، تصمیمات ماجراجویانه می گیرد و وارد روابط تجاری پیچیده ای می شود.

این امر زندگی او و خانواده شاهنگ را تغییر می دهد.

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی است که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه است برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند.

آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن ، امیر مقاره ( خواننده ماکان بند ) ، هنگامه قاضیانی ، میترا حجار ، حسم منظور ، غزل شاکری ، کاظم سیاحی ، مینا وحید و ... در این سریال بازی می کنند.

از سایت های حوزه دانلود فیلم و سریال برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توان به سایت مدرن فیلم اشاره نمود.

منبع

5 دلیل برای دانلود و تماشای فیلم و سریال در مدرن فیلم

در این مقاله قصد داریم دلایلی منطقی و علمی را برای شما بیان نماییم که چرا باید در سرگرمی های خود تماشای فیلم و سریال را نیز قرار دهیم.

یکی از سایت هایی که برای دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و کیفیت عالی و ترافیک نیم بها می توان به آن اشاره نمود مدرن فیلم است.

فیلم ها به ما در یادگیری کمک می کنند

آدریان دانکس ، مدرس و دانشیار رسانه در دانشکده رسانه و ارتباطات در دانشگاه RMIT ، می گوید: "ما می توانیم مقدار زیادی در مورد برخی از لحظات در زمان یا برخی از تصورات در زمان" از تماشای فیلم ها بیاموزیم.

به عبارت دیگر ، فیلم ها می توانند نحوه درک ما از دنیایی که در آن زندگی می کنیم را - بدون توجه به دوره ای که در آن قرار گرفته اند - شکل دهند.

اسپایک لی ، نامزد اسکار بهترین فیلم در مورد یک افسر پلیس سیاهپوست که به شعبه محلی کوکلکس کلان نفوذ می کند ، به عنوان مثال ، از فیلم تجمعات دوران ترامپ در پایان فیلم استفاده می کند و فیلم را به عنوان مدیتیشن در سیاست معاصر قرار می دهد.

دکتر دانکس می گوید: "بدیهی است که این فیلم در دهه 1970 تنظیم شده است و می تواند برخی از این مسائل یا روابط را به چیزی که در حال حاضر اتفاق می افتد متصل کند."

نحوه "داستان نویسی می تواند رویدادهای تاریخی را به شیوه های مختلف در یک مستند مورد بررسی قرار دهد" برای مثال دانلود فیلم موضوعی است که زیربنای کار رابرت کانولی ، کارگردان استرالیایی است که از جمله آثار وی می توان به رومولوس ، پدر من (2007) و بالیبو (2009) اشاره کرد. او از داستان رابطه پدر و پسر برای گفتن "چیزی در مورد آن دوره زمانی ، تجربه مهاجرت ، در آن قسمت از استرالیا" استفاده می کند.

آقای کانولی نامزد اسکار روما-خاطرات بیوگرافی دیگری ، در این مورد با الهام از تربیت فیلمساز آلفونسو کوارون در دهه 1970 مکزیکوسیتی-را به عنوان نمونه ای از "یک فیلم شگفت انگیز" که یک داستان واقعی را به شیوه های مختلف به یک مستند بازگو می کند ، اشاره می کند. این فیلم داستان رابطه یک خانواده با خدمتکار زنده خود را برای مطرح کردن مسائل مربوط به نژاد ، فرهنگ و طبقه که امروزه همچنان مرتبط است ، دنبال می کند.

فیلم ها می توانند تغییرات اجتماعی را ایجاد کنند

فیلم ها به دلیل توانایی آنها در آموزش تجربیات خارج از دیدگاه خود به بینندگان ، القاء همدلی و طرح سوالات سیاسی ، همیشه از تغییرات اجتماعی الهام گرفته اند.

دکتر دانکس می گوید: "این نقش آنها به نوعی تحریک آمیز است."

محققان دانشگاه ییل دریافتند که در سال 2004 ، روز بعد از فردا به افزایش آگاهی در مورد تغییرات آب و هوایی کمک کرد. مستند Blackfish در سال 2013 باعث اعتراض عمومی شد که با اعلام بسته شدن نمایش جنجالی اورکا در SeaWorld به اوج خود رسید و در استرالیا ، Priscilla: Queen of the Desert (1994) در معرفی موضوعات LGBT به مخاطبان اصلی نقش اساسی داشت.

اسکات مک کوایر ، استاد رسانه و ارتباطات در دانشکده فرهنگ و ارتباطات در دانشگاه توضیح می دهد که این امر باعث شد تا مخاطبان "بسیار بیشتر با درک غیر دودویی جنسیت ، جنسیت های مختلف و اهمیت جوامع مختلف آشنا شوند". ملبورن

دکتر مک کوایر می گوید: "در حال حاضر این آگاهی وجود دارد که اگر می خواهید داستان های متنوعی روایت شود ، فقط استخدام بازیگران مختلف نیست."

"شما باید گروه متنوعی از نویسندگان و سایر افراد درگیر در تولید داشته باشید."

نامزد اسکار بهترین فیلم سیاه پلنگ نشان دهنده این پیشرفت است. طبق گفته #OscarsSoWhite ، آوریل رین ، خالق این تصور است که فیلم های سیاه نمی توانند سفر کنند.

همه اینها برای بینندگان چه معنایی دارد؟

دکتر مک کوایر می گوید ، هنگامی که ما بلیط فیلمی را تهیه می کنیم که توسط یک تیم متفاوت ساخته شده و داستان گروهی از افراد را نشان می دهد که اغلب روی پرده نمایش داده نمی شوند ، ما هالیوود را تشویق می کنیم تا به ساخت فیلم های متنوع ادامه دهد.

فیلم ها به ما کمک می کنند تا درس های سخت زندگی را پردازش کنیم

دکتر دانکس می گوید: "البته رفع استرس یکی از عملکردهای کلیدی فیلم ها است و برای مخاطبان زیادی از فیلم های پرفروش یک کارکرد اصلی است."

اما مزایای درمانی فیلم ها می تواند بیشتر گسترش یابد و با دانلود فیلم و یا دانلود سریال به تماشای موضوع مورد علاقه نشست.

جیلیان لینچ ، روان درمانگر مستقر در سیدنی ، می گوید فیلم ها "فرصتی را برای بینندگان فراهم می کند تا خود را در یک شخصیت یا بخشی از روایت فیلم بشناسند تا دچار تغییر شوند".

دکتر لینچ پایان نامه دکتری خود را با عنوان "سینماتراپی" - تمرین روان درمانگران و روانشناسان که از فیلم در تمرینات بالینی خود به عنوان مکمل درمان استفاده می کنند ، تکمیل کرد (عملی که برای هرکسی که بلیط یک کمدی را برای تسکین نور خریداری کرده یا یک تراژدی را روشن کرده است ، بسیار شناخته شده است. داستان عاشقانه برای گریه کردن پس از خرابی رابطه).

به عبارت دیگر ، فیلم ها می توانند "فضایی امن" باشند که در آن ما می توانیم الگوهای جایگزینی برای شناسایی پیدا کنیم و رفتارهای آن شخصیت ها را هنگام مواجهه با چالش های مشابه ما مشاهده کنیم.

برخی از بینندگان همچنین استعاره ها یا نمادهایی را در فیلم ها می یابند که به آنها کمک می کند با چالش های اصلی زندگی دست و پنجه نرم کنند.

تحقیقات دکتر لینچ نشان داد که نماد حلقه در ارباب حلقه ها ، به عنوان مثال ، توسط معتادان بهبود یافته به عنوان راهی برای درک مبارزه آنها استفاده شده است. یکی از افراد مصاحبه کننده به دکتر لینچ گفت: "فرودو در این سفر است که آن حلقه را از بین ببرد ، بر آن حلقه غلبه کند ، و هرگز این کار را نمی کند ، اما هرگز بر آن غلبه نمی کند." اگرچه او می تواند از آن دور شود ، اما هنوز او را وسوسه می کند. ، هنوز آنجاست. ")

فیلم ها (هنوز) یک تجربه اجتماعی هستند

فروش مکمل گیشه گیشه در سطح جهانی در حال افزایش است-و این حقیقت که ما هنوز 20 دلار برای رفتن به سینما پرداخت می کنیم ، علی رغم محبوبیت سرویس های پخش کننده ، نشان می دهد که چقدر فیلم برای زندگی اجتماعی ما مهم است.

دکتر مک کوایر می گوید: "زمینه رشد دیگر همان چیزی است که شما می توانید آن را" تجربیات نمایشگاهی سینمایی "نامید-رویدادهای فیلم در کافه ها یا سینماهای پشت بام." "این گونه چیزها واقعا شکوفا شده است."

حتی در جایی که فیلم ها را در خانه پخش می کنیم ، به طور فزاینده ای راه هایی برای ارتباط با دوستان و جوامع از طریق فیلم ها پیدا می کنیم - از جمله در رسانه های اجتماعی ، انجمن های آنلاین یا وب سایت های فرهنگ پاپ.

جریان همچنین برخی فیلم ها را برای یافتن مخاطب اصلی بیشتر از آنچه در غیر این صورت می باشد ، تسهیل کرده است.

دکتر دانکس می گوید: "فیلمی مانند رم ، که در غیر این صورت ممکن است توسط افراد بسیار کمی دیده شود - از طریق پخش توسط تماشاچیان از سراسر جهان دیده می شود. و این مطمئناً برای شناخت عمومی آن بسیار مهم بوده است."

فیلم ها به ما در قدردانی از هنر کمک می کنند

فیلم ها اغلب در درجه اول به عنوان نوعی سرگرمی تلقی می شوند ، اما شایان ذکر است که سینما نیز یک نوع هنر است.

از آنجا که رسانه را می توان به عنوان "هنر ترکیبی" (نوعی هنر که ترکیبی از رسانه های دیگر است) درک کرد ، تماشای فیلم می تواند به ما این امکان را بدهد که از عناصر مثلاً طراحی لباس و صدا ، معماری و تئاتر قدردانی کنیم.

تماشای یک فیلم می تواند راهی برای قدردانی از هنر و افزایش آگاهی فرهنگی شما باشد - در قالبی که برای بسیاری از ما از یک گالری در دسترس تر است.

یان دیویدسون ، رئیس شورای انجمن های فیلم استرالیا می گوید: فیلم ها به سادگی "راحت تر از کتاب ها یا اشکال دیگر قصه گویی پذیرفته می شوند".

وقتی ما فیلم می بینیم ، فقط سرگرم نمی شویم: ما همچنین چیز زیبایی را تحسین می کنیم. شناخت جهان و خودمان ؛ ارتباط با جوامع ؛ و کمک به تغییرات مثبت اجتماعی

و همانطور که آقای دیویدسون اشاره می کند ، "همه چیز تمام شده و در عرض دو ساعت انجام می شود."

پس می توانید با مدرن فیلم همراه باشید و به دانلود و تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود بنشینید.

منبع

دانلود سریال خاتون قسمت سوم 3 کامل

سریال خاتون سریالی متفاوت با نقش آفرینی مهران مدیری و اشکان خطیبی و نگار جواهریان به کارگردانی تینا پاکروان تولید سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در مدرن فیلم و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

لینک دانلود سریال خاتون قسمت 3 سوم :

دانلود قسمت سوم 3 سریال خاتون

قسمت سوم 3 سریال خاتون روز دوشنبه 1 شهریورماه 1400 ساعت 8 شب در مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

************************

خلاصه سریال خاتون

سریال خاتون قسمت سوم داستان عاشقانه‌ای را در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود یعنی خاتون با نقش آفرینی نگار جواهریان روایت می‌کند.

زنی از زنان این سرزمین که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌ اند.

************************

بازیگران سریال خاتون

مهران مدیری در نقش جهانگیر روزبه ، نگار جواهریان در نقش خاتون ، اشکان خطیبی در نقش شیرزاد ملک ، شبنم مقدمی در نقش فخرالنسا ، میرسعید مولویان در نقش رضا فخار ، ستاره پسیانی در نقش پروین ، فرخ نعمتی در نقش سرتیپ آریا ، بهناز جعفری در نقش رعنا ، رضا بهبودی در نقش دکتر بوکوفسکی ، بابک حمیدیان در نقش کمیسر رجب‌اف ، شاهرخ فروتنیان در نقش فریدون خان ، مهران غفوریان در نقش موسیو ، مهتاب ثروتی در نقش ماری ، مهدی قربانی در نقش فرهاد ، عاطفه رضوی در نقش قدرت ، پیام دهکردی در نقش نظربیگ ، آیدا ماهیانی در نقش باربارا کُوالسکا ، پژمان بازغی ، غزل شاکری ، قربان نجفی و سروش صحت

************************

شما می توانید در رسانه مدرن فیلم ، قسمت سوم 3 سریال جدید خاتون را مشاهده نمایید.

مدرن فیلم بستری فراهم نموده تا به راحتی بتوانید به صورت آنلاین ، دانلود سریال خاتون قسمت سوم 3 و دیگر سریال های مورد علاقه خود را با ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

************************

************************

برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توانید به سایت مدرن فیلم مراجعه نمایید.

سایت modernfilm.ir یکی از سایت های مرجع برای دانلود سریال و فیلم های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی می باشد.

************************

سریال های جدید منتشر شده در رسانه مدرن فیلم

دانلود قسمت سوم 3 سریال قبله عالم

دانلود قسمت سوم 3 فصل دوم 2 شب های مافیا 3

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال زخم کاری

************************

سریال های جدید منتظر انتشار در رسانه مدرن فیلم

دانلود قسمت اول 1 سریال جیران

دانلود قسمت اول 1 سریال حرفه ای

دانلود قسمت اول 1 سریال هفت

دانلود قسمت اول 1 سریال خسوف

دانلود قسمت اول 1 سریال نوبت لیلی

دانلود قسمت اول 1 سریال آهوی من مارال

دانلود قسمت اول 1 سریال جزیره

دانلود قسمت اول 1 سریال میدان سرخ

دانلود قسمت اول 1 سریال شبکه مخفی زنان

************************

از سایت های حوزه دانلود فیلم و سریال برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توان به سایت مدرن فیلم اشاره نمود.

منبع

https://www.youtube.com/channel/UC_PdVeV-Yn9pYMZT1XLEHQA/about

دانلود سریال زخم کاری قسمت نهم [ قسمت 9 زخم کاری ]

دانلود قسمت 9 سریال زخم کاری ، دانلود قسمت نهم سریال زخم کاری ، برای دانلود سریال زخم کاری قسمت نهم 9 با ما همراه باشید و قسمت 9 زخم کاری را به صورت قانونی دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

زخم کاری یک مجموعه نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در مدرن فیلم و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

لینک دانلود سریال زخم کاری قسمت 9 :

دانلود قسمت نهم 9 سریال زخم کاری

قسمت نهم سریال زخم کاری روز جمعه 8 مرداد 1400 ساعت 8 صبح در مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

************************

خلاصه سریال زخم کاری

مالکی از مدیران شرکتی موفق است که توسط نعمت ریزآبادی اداره می‌شود. ریزآبادی، مالکی را مأمور می‌کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد، می‌خواهند مبلغ قرارداد که چندین میلیون دلار است؛ را به حساب شرکت واریز کنند.

بازیگران سریال قبله عالم

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی

************************

شما می توانید در رسانه مدرن فیلم ، قسمت نهم 9 سریال جدید زخم کاری را مشاهده نمایید

مدرن فیلم بستری فراهم نموده تا به راحتی بتوانید به صورت آنلاین ، دانلود سریال زخم کاری قسمت نهم و دیگر سریال های مورد علاقه خود را با ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

************************

برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توانید به سایت مدرن فیلم مراجعه نمایید.

سایت modernfilm.ir یکی از سایت های مرجع برای دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی می باشد.

از سایت های حوزه فیلم و سریال برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توان به سایت https://modernfilm.ir/ اشاره نمود.

منبع

- روز چهارم کن - 18 مه 2013 - کنگره - فولمن -
اولین سیلی بزرگ این دوره ، کنگره یک فیلم پر فروش است که با رد این رقابت بزرگ روبرو شده و در میان فیلم های مستقل Fortnight پناه گرفته است. شاید برگزارکنندگان نخواهند با استودیوهای بزرگی که آری فولمن با تصور میرامونت (مخلوطی از میراماکس و پارامونت) هجو می کند ، اختلاف کنند؟
بنابراین میرامونت ، یک شرکت تولید کننده ، اما مهمتر از همه یک شرکت شرور ، آنقدر قدرتمند است که در نهایت باعث ایجاد یک جهان دیستوپیک می شود. این فیلم نفرت انگیزانی را متحیر ساخته است: وقتی داستان علمی به چنین درجه ای از شگفتی می رسد ، می تواند این نوع واکنش را به خصوص در بین سفیه ترین افراد کلاس برانگیزد (و در منتقدان کن ، تعداد آنها زیاد است). بازگشت فولمن به انیمیشن نمی تواند جاه طلبانه باشد. هیولا ، فیلم او فرزندی از ستاره های بی شکل است که از فیلتر تحریف کننده جهان های موازی یا خیالی عبور کرده است. و هیچ کس ، از بین معدود منتقدانی که آن را دیده اند ، نمی داند چگونه هضم کند. در اینجا فیلمی وجود دارد که وجود آن حتی در جایی از کاخ کرویزت نیز ذخیره شده است و دیگر به شما اجازه خواب نمی دهد. گویی درب بین بعدی در این جهان وجود دارد و نمی توان آن را باز کرد. زمان آن فرا رسیده است که تعابیر New Age یا Scientology مانند ماتریکس ، درخت زندگی ، چشمه یا اطلس ابر را رها کنیم.

این فیلم به طور سرگرم کننده کنگره چشمگیر آینده پژوهی توسط استانیسلاو لم را اقتباس می کند. در جایی که آندره وایدا سی سال پیش شلیک خود را از دست داد ، فولمن ، او موفق شد به آنچه در ژانر فرعی دیستوپی های آینده مهم است شکل دهد: تولد عشق. عشق ، در اینجا ، برای یک بازیگر هالیوود ، رابین رایت. کنگره بعیدترین و شگفت آورترین نامه عاشقانه از زمان کودک مخفی به این نماد است. نمادی که او در یک محیط شدید قرار می دهد ، کمی شبیه Abel Ferrara با Madonna در Snake Eyes یا Asia Argento در هتل New Rose. چگونه می توان با یک ستاره خشونت کرد ، او را به سمت محدودیت های عاطفی خود سوق داد و انگیزه هایش را کشف کرد ، چیزی که انسان دارد؟ او رابین رایت دارد و به او پیشنهاد می دهد بدن خود را رها کند ، آن را اسکن کند تا از آن بهره برداری دیجیتال کند و برای مدت 20 سال با این مدل سایبری فیلم های تجاری تولید کند. هنگامی که او قبول کرد ، ما بدن ، تمام احساسات و همه حرکات او را اسکن می کنیم. برای این کار ، نماینده او با بازی هاروی کایتل (مونولوگ استاد) ، داستان زندگی خود را برای او تعریف می کند ، یکی از زیباترین داستان های برانکس ، که مستقیماً از خیابان های متوسط الهام گرفته شده است.

دنباله این یک جریان ماکسیمالیستی از کارتون ها با یک پیشگوی نبوی است که در آن می توانیم ویژگی های یک Osaku Temuza یا یک Art Spiegelman را حدس بزنیم. همانطور که ژاک (ریوت) بعد از دیدن Twin Peaks گفت ، با راه رفتن چند سانتی متر از سطح زمین از فیلم خارج می شویم. کنگره در میان همه فیلم های دیده شده در کن ، با بیشترین رسوبات غم انگیز سینما ، با یک قمه راه خود را پیدا می کند.

- روز 5 کن - 19 مه 2013 فروشگاه جنسی -
گاوهای لاغر برای فروشگاه های جنسی
به نظر می رسد جشنواره ها "باعث می شود مشاغل کوچک کار کنند" که "باید خوب زندگی کنند". بسیار خوب است ، ممکن است برای فروشندگان چتر در حال اجرا و میان وعده هایی که بسیار ... قیمت پاریس ، مانند 5 یورو برای ژامبون و کره ، کار کند. اما برای فروشگاه های اسباب بازی های جنسی ، این بحران است. به طرز عجیبی ، بازرگانان از سراسر جهان لزوماً به این فکر نمی کنند که یک شیرجه فرنگی فرانسه را به عزیز و لطیف خود برگردانند. ملاقات با رئیس بزرگ مرکز اروس ، فاصله ایستگاه که از پشت ایستگاه خود خسته شده است.

تجارت در طول جشنواره چگونه کار می کند؟ آه این خیلی خیلی بد است. افرادی که در طول جشنواره به کن می آیند برای کرویزت هستند. ناگهان ، تمام مشتريان جانبي كه در Grasses ، Draguignan يا ساير آنها زندگي مي كنند و براي خريد مي آيند ، در خانه مي مانند. من مشتریانی دارم که هفته گذشته چند محصول دیگر می گیرند و می گویند "آنجا من را نمی بینی ، زیرا جشنواره ...". حتی با در نظر گرفتن وضعیت بد هوا ، در این چهار روز گذشته من بدترین دستور العمل های خود را از ابتدای سال تهیه کردم. جشنواره برای ما سوراخ است. ما به لطف جشنواره در مورد کن صحبت می کنیم ، بنابراین این جشنواره گردشگران را به ارمغان می آورد ، اما در غیر این صورت ، تقریباً مانند G20 است. ما خشمگین شدیم ، کار نکردیم و صفر برابری کردیم زیرا در خارج از کشور گفتیم "G20 فرانسه" نه "G20 کن".

و مشتری های متوسط شما چه کسانی هستند؟ افرادی که بیشتر اوقات با هم در ارتباط هستند و به خاطر نازنین شدن او می آیند ... چند سال پیش ، 85٪ مشتری مرد بود که روی نوار VHS تمرکز داشت. اکنون ، ما دیگر لباس های سکسی نمی فروشیم ، این همان دامنه کار نیست.

خنده دارترین اسباب بازی جنسی سینما چیست؟ آه ، من نمی دانم شما چسب روی من می گذارید. همه چیز آنجاست ، به خصوص در کمدی های بچه مدرسه ای آمریکا. اما خود شی خنده دار نیست ، فیلمنامه است ، موقعیتی که آن را خنده دار خواهد کرد. یک فیلم فرانسوی وجود دارد که من نمی دانم کدام یک است ، چیزی وجود دارد که لرزش می کند ، آنها فکر می کنند این یک تلفن همراه است و در واقع ویبراتور است. صحنه را می بینی؟ آنها با مردم هستند ، با مادر ، چیزی شبیه به آن ... یا در یک فیلم آمریکایی نیز ، ویبراتوری که آنها را در نوعی سوپ تورین پنهان می کنند ...

آیا بازیگری کمی از BCBG وجود دارد که به خوبی الهام گرفته از نگاهی به اینجا بیاندازد؟ هو ، شاید شاید پانزده سال پیش بود ، اما اکنون ، پس از سریال Sex & the City ، همه آنها به این دنیای اسباب بازی های جنسی رویکرد داشته اند. خیلی دموکراتیک شده است.

کدام بازیگر امروزی برای شما نماد جنسیت است؟ بازیگر آفریقای جنوبی که تبلیغ شانل را می کند ... اسم او چیست؟ شارلیز ترون. اینجا. اما تعداد بیشتری از زنان مانند آوا گاردنر ، در آن زمان وجود دارد ...

این واقعیت که رابطه جنسی در همه جا وجود دارد ، در تلویزیون ، در فیلم ها ، در تبلیغات تجاری ، آیا فکر می کنید این برای شما چیز خوبی است؟ نه ، این او را بی اهمیت می کند. با "بیش از حد" ، افراد بیشتر در جستجو هستند. اما در حال حاضر همه رابطه های جنسی نسبت به دهه 80 بسیار کمتر است. شما نمایش های سکسی داشتید و موارد مشابه آن بسیار سخت تر بود. ما احتیاط بیشتری پیدا کردیم ، فقط شما در نمایشگاه کولارو شرکت می کنید ، همیشه یک استریپتیز وجود داشت ، دختر در یک بند بود. همین الان ... شما این را نمی بینید. و بعد ، یک استریپتیز هنوز داغتر از یک دختر برهنه است که مستقیماً ...

یک مشتری ، مشخصاً آمریکایی ، در پنجاه سالگی ، مصاحبه را تمام می کند. او یک دی وی دی می گیرد. 30 دقیقه یا 1 ساعت؟ 1 ساعت خواهد بود آیا او احتمالاً یک ثانیه وقت دارد؟ نه ، مغازه ساعت 10 شب تعطیل می شود. او به اتاق بازدید در زیرزمین می رود که در آن هیچ چک کیف ، هیچ صف ، هیچ نشان لازم نیست - به طور خلاصه ، زندگی خوب. برای رئیس آرزوی موفقیت می کنیم و ما هم می رویم ... از درب خروج.

- در سینماها: سفر بزرگ به شب -
دومین ویژگی این فیلمساز 29 ساله چینی که مدتها در انتظار استقبال چشمگیر Kaili Blues بود ، مانند یک سفر ماورایی و نیمه مخفی عمل می کند ، حتی اگر مصنوعات گاهی عمیق تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد.
بی گان می گوید ، این یک فیلم پیش پا افتاده است ، شاید یک فیلم نوآر ، شاید هم یک فیلم عاشقانه ، اما یک فیلم پیش پا افتاده. بیایید قضاوت کنیم: لو ، یک همکار زیبا و تاریک ، قاتل سابق ، به جستجوی زنی که دوست داشت ، به زادگاهش Kaili بازگشت است. این داستان ، در بسیاری از مکان ها می ترکد ، عادی این تلاش را به یک شب تاریک و مرموز تبدیل می کند. شاید هم تراژیک ، پشت "جادو" (کلمه ای از بی گان ، ارائه فیلمش در کن). فیلمی که به دو نیم ساخته شده و طبق گفته های شاعر Paul Celan ، Poppy و حافظه ساخته شده است اما در جهت دیگر ساخته شده است. این حتی عنوان اولیه فیلم بی گان بود. از آنجا سخت است که نفوذ زیاد سلان را ندید: سایه ایجاد شده توسط شاعر بر فیلم بسیار زیاد است - آیا او می تواند از آن فرار کند؟ - ، که یک فیلم سیاسی و تاریخی در خارج از صحنه نمایش می دهد ، یکی از نقاط قوت فیلم است. بنابراین ، بله ، در قسمت اول ، "حافظه" ، چهره های شناخته شده ای وجود دارد (خرابه های آشنا ، کارائوکه آواز مافیوسو ، تونل ها و اشکال خراب). یک فیلم سیاه و پر پیچ و خم با نقشه های عجیب و غریب ؛ در اینجا ، در یک ساعت پنهان شده ، عکس سوخته از یک زن گمشده. آنجا ، سیل؛ در جای دیگر ، سیب های پوسیده ، زنگ می زند. دختر به او قول یک بوسه می دهد اگر گریپ فروت پیدا کند ، حتی اگر فصل نباشد و ما تعجب می کنیم که خارج از فصل یا نه ، شکوفه درختان ادامه دارد. و سپس ، حتی اگر بعضی ها را پیدا کند و حتی اگر اتفاقاتی مهم و دور افتاده باشد ، مانند صحنه های رویایی که از انگشتان ما می لغزد ، فیلم دوم آغاز می شود. این رویا ، برای نزدیک به پنجاه دقیقه و در سه بعد ، رویاهای پراکنده اولین را متبلور می کند.

"این یک فیلم سه بعدی نیست"
ما نباید زیاد بگوییم ، جز اینکه در ابتدا کارت هشدار داد: "این یک فیلم سه بعدی نیست ، قهرمان ما را دنبال کنید تا بدانید چه زمانی باید عینک خود را بگذارید ..." بعد از بیش از یک ساعت ، لو به شهری در آستانه نابودی رسید. نمایش ها در آنجا بازی می کنند و زنی که او به دنبالش است آنجا خواهد بود. در حالی که منتظر شب بود ، قهرمان ما بدین ترتیب وارد یک اتاق سینما می شود و در آنجا عینک های معروف را می زند. سپس بر روی صفحه نمایش سفر عالی به شب یا "خشخاش" آغاز می شود. فرقی نمی کند عکس سکانسی ذهن آور که به دنبال آن می آید یک تروما-لویل پر زرق و برق است یا مجموعه ای از شاهکارهای فنی. این یک غواصی است ، نه در خواب بلکه در یک خاطره ، مشترک و در آرامش. ملاقات با یک زن ، هبوط به "شهر" ، اجساد پرنده ، همه چیز کاملاً واضح است مجرمانه است حتی اگر تهدید ناخوشایندی بیش از افرادی که باقی مانده اند و مکان آویزان است ، یک صحنه موقت در مقابل یک ساختمان در حال مرگ شوروی . زیبایی پلاستیکی ظاهری می تواند آزار دهنده باشد. تقلیل فیلم به اجرا ، با سکانس بسیار طولانی اش که به عنوان یک قطعه شجاعت انجام شده ، شاید از دست رفته باشد. اگر 3D از لحاظ زیبایی شناسی فیلم را به بازی ویدیویی نزدیک کند ، شخصیت غوطه وری همچنین باعث ایجاد چیزی از بازی جنگ می شود ، یک مسئله نور. پنجره جذاب است ، اما با دقت نگاه می کنیم ، دور از افسون جادویی است. با تحقیق لو ، سه بار با از دست دادن (مادر ، زن ، کودک) مشخص شد ، فیلم چیزی درباره غیبت می گوید ، یک "ما خوب نمی شویم" که نه تولید می کند و نه پاتوس ، و نه نوحه خوانی. اگر انگیزه ای برای بوسه های سینما وجود داشته باشد ، فرمول های جادویی باعث چرخش خانه ها می شود ، این گذشته است که بدن را به سمت آسمان می چرخاند. بی گان همچنین این ظرافت را دارد که وانمود می کند فقط مشکلات آرایشی دارد. او ما را به دام می اندازد. اولین بار مشخص نیست که روی گاری جسدی وجود دارد ، خاکستر چاه باید نوشیده شود ، سیب ها همه جا را می پوسند (ما به سیب های خاکستری ولودین فکر می کنیم) ، چراغ های روشن آوار ، که خانه ها خالی و سیل شده است. در شعر "کرونا" ، عبارت "کوکنار و حافظه" راهی برای دوست داشتن یکدیگر است: "ما به یکدیگر چیزهای تاریک می گوییم. ما همدیگر را به عنوان خشخاش و حافظه دوست داریم. "اما این همیشه بی فایده است ، درست قبل از اینکه فراموش کنی ، مثل اینکه گره هایی به دستمالت ببندی ، همیشه برای هیچ چیز آتش بنگال را روشن می کنی.
شاید این فیلم های سه بعدی مانند یک افسون نیمه گرمسیری عمل کرده و ما را به این مکان های تخریب شده بکشاند وگرنه آنجا نبودیم. با این حال ، از آنجا که در زیپ لاین پایین می آییم ، می خواهیم به آنجا برگردیم. زیبایی تا حدودی افسارگسیخته فیلم شاید تنها امکان و تنها وسیله او باشد. این بیش از حد است که حرکت می کند ، مانند یک دختر بیمار با آرایش بیش از حد. رویاها مستقیم صحبت نمی کنند و مانند سلان ، بی گان می داند که آنها همیشه "پول سخت" هستند

- مصاحبه: باری جنکینز از بالدوین ، اسکار و قدرت سیاه صحبت می کند -
با یا بدون اشتباه اشتباه وارن بیتی ، می توان با دریافت جایزه بهترین فیلم اسکار برای مهتاب ، تعجب را در چهره او خواند. به نظر می رسد امروز هیچ چیز قادر به جلوگیری از باری جنکینز 39 ساله نیست. او با فیلم If Beale Street Could Talk ، اقتباسی ابریشمی از یکی از کتابهای عالی جیمز بالدوین که داستان عاشقانه ای را در پس زمینه تفکیک و سقط عدالت روایت می کند ، برمی گردد. همانطور که از او پیداست ، جنکینز برای ادعای نوع فیلمسازی که می خواهد باشد ، باید با عصبانیت نویسنده ارتباط برقرار کند. نه یک جانور مسابقه و نه اسپایک لی بعدی. توسط ژان ویک چاپوس.

باری جنکینز: فیلمنامه اقتباسی از فیلم If Beale Street Could Talk و فیلم مربوط به Moonlight در همان زمان و در تابستان 2013 نوشته شده اند. کار کردن همزمان در دو داستان برای من آرامش بخش تر است. اگر همه چیز اشتباه پیش می رود ، به شما کمک می کند گزینه های کمتری نداشته باشید. در حقیقت ، من احساس نمی کنم در گوشه و کنار انتظار داشته باشم. پس از آن ، می توانم تصور کنم که بسیاری از منتقدان فکر می کنند که من بیش از حد کار می کنم ، که ادامه نخواهم داد و غیره (صدایی تحریف شده می گیرد) "اوه ، هیاهوی تبلیغاتی باری جنکینز دوام نخواهد آورد. در زمینه پس از مهتاب ، مردم از من انتظار فیلم ندارند: آنها انتظار تأیید یا سقوط دارند. این بازی است.

در زمان انتشار Moonlight شما قبلاً در مورد این پروژه برای اقتباس از James Baldwin صحبت می کردید ، اما هیچ تضمینی برای دستیابی به اهداف شما وجود نداشت. چی گیر کرده بود؟
خوب ، همان چیزی که همیشه در هالیوود پیدا می شود: پول. این چیز جدیدی نیست ، اما دنیای تولید بیش از پیش محتاط شده است. حتی قبل از خواندن یک فیلمنامه ، افراد این صنعت به بودجه فکر می کنند. شما رفتار خود را از ماجرا می گویید و به سختی در یک دقیقه می مانند: "صبر کن ، من همین الان جلوی تو را می گیرم ، باری ، آیا درباره صحنه یک دوره اینجا برایم می گویی؟" آیا تصوری از بودجه لباس ها دارید؟ هر چقدر برای آنها توضیح دهید که یک داستان نویس مانند جیمز بالدوین در جامعه آمریکایی آفریقایی تبار مهم است ، آنها باز هم از عدم تأمین هزینه های خود خواهند ترسید. و هنگامی که یک خانه تولید از کیف پول خود می ترسد ، می تواند در هنگام فیلمبرداری مداخله زیادی کند. همیشه صدای ناچیزی به شما زمزمه می کند ، "هرگز فراموش نکنید که هزینه می کنید. "شما به هیچ وجه مرد آزاده ای نیستید. بنابراین شما باید به طور مداوم به تولیدکنندگان خود اطمینان دهید ، به آنها ثابت کنید که می دانید چگونه بودجه خود را حفظ کنید ، استراتژهای مختلفی را اختراع کنید ... بنابراین ، برای خیابان بیل ، روز واقعاً روز بعد از اسکار همه چیز تأیید شد. در آنجا دیگر تولیدکنندگان نمی ترسند. آنها با خود می گویند: "این فیلم اقتباسی از جیمز بالدوین نیست. این فیلم ویژگی جدید مردی است که Moonlight را ساخته است. "

آیا یک فیلمساز مثل شما می تواند برده سیستم مالی زیربنای صنعت فیلم سازی باشد؟
دقیقاً ، من سعی می کنم بجنگم که نباشم. بهترین چیزی که می توانم. تاکنون ، من کاملاً به استقلال اعتقاد ندارم و حتی ، می گویم که آنقدر نرسیده ام که بتوانم کاملاً از تولیدات مستقل باشم: من هنوز یک کارگردان جوان هستم. من فکر می کنم این وظیفه یک فیلمساز است که بررسی کند آیا احساس می کند برای پولی که به او پیشنهاد می شود ، مناسب است یا نه به نظر من ، این بهترین روش کار ماست. به خصوص که یافتن آنچه من "پول مناسب" می نامم دشوارتر شده است. اگر تولید کننده یا سرمایه گذار به شما پول پیشنهاد می کند ، لازم نیست اولین بار آن را دریافت کنید. ابتدا باید بنشینید ، فکر کنید و سعی کنید بفهمید که پول از کجا می آید. استقلال این است که بتواند به شخصی که مایل به تأمین بودجه شما است بگوید: "پول شما پولی است که من می خواهم زیرا با آن احساس راحتی می کنم. این پول است که دیدگاه خلاق من به عنوان یک کارگردان را در بر می گیرد. رابطه لازم نیست یک طرفه باشد.



اکنون ارزش خود را به عنوان یک فیلمساز با چه قیمت عادلانه ای تخمین می زنید؟
سوال سخت. بگذارید بگوییم هزینه من کمتر از کارگردانی است که در دهه 80 یا 90 اسکار گرفت (لبخند بزن). به عنوان یک فیلمساز ، نمی توانم وانمود کنم که از همه آنچه در سالهای اخیر در جریان بوده است آگاهی ندارم: دوربین های دیجیتال ، دوربین های کوچک ، تکنیک های جدید تدوین و غیره. فناوری به شما آزادی می بخشد ، اما در عوض می طلبد که برخی از امتیازات معتبر خود را فدا کنید. برای شما مثالی می زنم ، اگر ما با بودجه 20 میلیون دلاری از ماه مهتاب فیلم می گرفتیم ، همانطور که در سینمای به اصطلاح مستقل عرف است ، احتمالاً برجسته نمی شدیم. ما این فیلم را با قیمت 1 میلیون دلار نهایی کردیم و از آنجا که فیلم برنده اسکار می شود به یک نماد جالب تبدیل می شود. زیرا گفتن "فیلم برنده اسکار 1 میلیون دلار هزینه" به همان اندازه جالب است که گفته می شود "The فیلم برنده اسکار درباره همجنسگرایی از دیدگاه جامعه سیاهپوستان گفت. "

گرفتن پول زیاد از سیستم به فیلم های بد کمک می کند؟
صادقانه بگویم ، من اصلاً در شرایط مناسب نیستم که به شما نظر "متخصص" در مورد صنعت فیلمهای بزرگ یا حق رای دادن Marvel و DC Comics بدهم. این یک حباب مالی است و به عنوان یک حباب از قوانین سینما فرار می کند. از طرف دیگر ، آنچه می گویم این است که من کاملاً واضح فکر می کنم که کسی با منطقی ماندن می تواند بخشی از آزادی خود را فتح کند. من خودم را به اندازه کافی بزرگ ندارم ، حداقل هنوز امروز ، که پول دیوانه وار فیلم هایم را بخواهم. حتی بعد از اسکارها ، منیت من زیاد ورم نکرد. اگر قرار است اسکار من به درد من بخورد ، نیازی به صفرهای اضافی در چک نیست. در هر صورت ، ما در یک اقتصاد دادن و گرفتن هستیم. شما باید آماده باشید تا قرارداد را با این شرایط منعقد کنید: "خوب ، شما در تصمیمات هنری من به من اعتماد دارید ، اما در عوض ، به شما اجازه می دهم در یک چارچوب بودجه کنترل شده بمانید. "

نظر شما در مورد مدل استودیویی مانند میراماکس که قرار است فیلم هایی متفاوت از بزرگ ارائه دهد اما با گذشت زمان به یک قاعده تبدیل می شود؟
ایده پشت میراماکس و شرکت وینستاین تهیه کالاهایی کالیبره شده برای اسکار بود: اقتباس های ادبی معتبر ، ستاره ها ، یک سمت بزرگ نقاشی دیواری ، کارگردانانی که می دانند چگونه تیم های بزرگ را هدایت کنند. و پنج سال پیش ، برای تولیدات آنها کمتر کار کرد. شاید اشباع وجود داشته باشد. شاید سایر شرکت ها نیز خود را در این بازار اشغال شده توسط وین اشتاین ها قرار دهند: پارامونت ونتیج ، A24 ... این شرکت ها همه در یک پرواز جدید برای سینما نقش داشته اند. آنها شروع به جستجوی استعدادهای جدید در همه جا کردند. این داستان بدون شک به نفع من بود ، همانطور که به نفع دامین شزل بود. هر دو با فیلم های بدون بودجه شروع به کار کردیم ، گای و مدلین پارک بنچ را برای او داریم ، پزشکی برای مالیخولیا را برای من. سپس به سراغ آثاری رفتیم که هنوز کاملاً ارزان قیمت بودند: شلاق زدن برای او ، مهتاب برای من. و بعد دوباره ، امسال ما باید یک قدم به جلو برداریم ، خصوصاً او از وقتی که رایان گاسلینگ را به فضا می فرستد ، چیزی نیست (لبخند) ...

از این مراسم اسکار 2017 که مون لایت با تندیس بهترین فیلم آنجا را ترک کرد ، چه چیزی برای شما باقی مانده است؟
رفتن به اسکار با مهتاب دقیقاً هدف نبود. این مکان من برای شروع نبود ، اما من کی هستم که تصمیم بگیرم که جای من باید باشد؟ روزی که فهمیدم به اسکار می رویم با خودم گفتم: "اما این دیوانه است! احمق! و بعد فکر کردم ، بعد از همه ، طبیعی است که ماه مهتاب باشد. این آکادمی ضعیف چیزی برای خوردن کمی سازگار ندارد: نه کلینت ایستوود ، نه مارتین اسکورسیزی ، نه تارانتینو ... من همیشه به خودم می گویم فضایی که اشغال می کنم ، مدیون آن هستم بدون نمایش مثل امسال اگر دوباره با خیابان بیل نامزد شویم. شاید باشد ، شاید هم نباشد. در هر صورت ، معنای زیادی نخواهد داشت. در بلند مدت ، پاداش معنای زیادی ندارد. آنها فقط بقیه کار شما را آسان می کنند. حالا چه کسی می داند که آیا این جایگاه جدید به عنوان یک فیلمساز برنده جایزه دوام دارد. چند سال به اسكورسیزی فرصت بدهید و او برمی گردد تا الاغ احمقهای كوچكی مثل من را كه راه او را دزدیدند لگد بزند (با خنده بلند).

آیا در شرایطی تا حدودی باورنکردنی که اسکار گرفتید ، اسکار را برنده می شوید؟
راستش را بخواهید مهمانی بعد از اسکار اصلا اوقات خوبی نبود. اول ، این گناه عجیب در مورد وارن بیتی و پیراشکی فی دناوی وجود داشت (وارن بیتی پاکت را باز می کند و فی دناوی اعلام می کند که اسکار بهترین فیلم به لا لا لند می رسد. سخنرانی احساسی طولانی از طرف تهیه کنندگان فیلم Damien Chazelle تا اینکه به همه اطلاع داده شد که این Moonlight است که برنده شد ، یادداشت سردبیر). خیلی عجیب بود شما فقط یکی از طولانی ترین عصرهای زندگی خود را گذرانده اید. چهار ساعت بی حرکت نشستن ، آماده لبخند زدن هر بار که دوربینی شما را قاب می گیرد. خسته شدی آدرنالین شما فقط بالا و پایین می شود. بنابراین وقتی از آن بیرون می آیید ، حالت وحشتناکی پیدا می کنید. در این مهمانی ، همه را می دیدم که می رقصند ، اما من فقط نمی توانستم. من مطمئن هستم که بعضی از مهمانان حتما با خود گفته اند: "او اسکار گرفت و سخت می شود. پسر غمگین! "فکر می کنم فقط روز بعد بود که دوباره سبک شدم. من و دیمین شزل به مصاحبه ای برای مجله Variety دعوت شدیم. در طول جلسه عکس در یک پاسیو ، ما شروع به صحبت در مورد "وقایع" روز قبل کردیم. اینکه بتوانم در مورد این شب خنده دار سبک صحبت کنم ، احساس خوبی به من دست داد.

چون روز قبل در مهمانی ، کمی با وارن بیتی صحبت کرده بودیم و دیدن آن دردناک بود. او سعی داشت ظاهر خود را حفظ کند ، اما وقتی که به تبریک گفتن من آمد بیشتر از همه اشتباهاتش را به من گفت. صداش می لرزید ، "این حتی تقصیر من یا فی نیست. اما چه جهنمی اتفاق افتاد؟ "



چگونه از ادبیات جیمز بالدوین مطلع شدید؟
بازگشت به دبیرستان در فلوریدا. من عاشق دختری بودم که کمی بزرگتر از خودم بود ، و هزار برابر جذاب تر و جذاب تر از همیشه خواهم بود ... نگرانی بزرگ این بود که او به وضوح سوپراستار دبیرستان باشد. با معجزه ای ، من موفق شدم با او قرار بگذارم. به جز آن زمان ، من احتمالاً نابالغ بودم. بنابراین ، خیلی زود ، او مرا رها می کند بدون اینکه هیچ امیدی به من بگوید که ما با هم خواهیم بود. با وجود این در شرایط خوبی باقی ماندیم. و من کاملاً خوب به یاد دارم که در آن زمان ، او اغلب به من اشاره می کرد که من کمی بیش از حد بچه هستم. آنجا بود که او به من توصیه کرد جیمز بالدوین را بخوانم و اتاق جیووانی را به من داد. و او حق داشت: خواندن بسیار واضح این کلمات به گشودن دیدگاه های جدید و احساسات جدید کمک کرده است. این باعث قوت من شد و احتمالاً باعث شد تصمیم بگیرم زندگی خود را با شرایطی که برای خودم تعیین کردم ادامه دهم. بالدوین همچنین در استقلال شاگردی می کند. من هنگام خواندن یک کشور دیگر ، به طور عمده ، حفاری می کردم و در مدرسه سینما ، نوشته های فیلم دوستانه و انتقادی او را کشف کردم ، "شیطان می یابد کار می کند" (اخیراً به نام فرانسوی با عنوان Le diable find a faire ، توسط Capricci منتشر شده است) ، سردبیر مشترک Sofilm ، یادداشت سردبیر). اگر خیابان بیل می توانست صحبت کند ، بعداً ، در سال 2008 یا 2009 ، از طریق دوستان فهمیدم.

آیا می فهمید که چگونه این نویسنده ، چند سال پیش ، کمی زیر زمین ، امروز بار دیگر به یکی از صدای قوی جامعه آفریقایی-آمریکایی تبدیل شده است؟
دو پدیده این را توضیح می دهد. صادقانه بگویم ، من می گویم ، این اینترنت لعنتی است. جیمز بالدوین با تمام آن فیلم های مصاحبه ای که می توانید روی آنها متولد شوید ، متولد شده است. حتی اگر با ادبیات او آشنایی ندارید ، تماشای گفتن او در برنامه ای مانند نمایش دیک کاوت نکته بسیار جذابی وجود دارد. او این جذابیت را دارد ، این قدرت اعتقاد را دارد ... لعنت ، بله ... سپس ، مشکلاتی که جامعه سیاه پوستان در ایالات متحده در سال های اخیر تجربه کرده است باعث می شود که بالدوین دوباره ظاهر شود. نژادپرستی پلیس ، فقیر سازی ، سقط جنین در عدالت ، این مواردی نیست که با مرگ او از بین رفت. حرکتی مانند Black Lives Matter نوشته های بالدوین را زنده می کند. مستندی مانند من سیاهپوست تو نیستم (رائول پک) صدای بالدوین را طنین انداز می کند. این لیست بی پایان است ... اما بهترین قسمت این است که امروز ، بسیاری از مردم دوباره به عنوان اعضای این جامعه سیاه پوست صحبت می کنند. من احساس می کنم به اصطلاح نقاط مشترک بین آمریکایی ها ، سخنرانی باراک اوباما ، "بله ما می توانیم ، ما یک ملت متحد هستیم. بیایید با هم قدم برداریم ، به سمت تغییر "به نظر می رسد در حال حاضر از مرحله خارج شده است. می توان كاملاً در آمریكا ادغام شد در حالی كه عضویت بسیار قوی در جامعه سیاهپوستان را تأیید می كند.
"شما می توانید با تأیید عضویت قوی در جامعه سیاه پوستان کاملاً در آمریکا ادغام شوید. "

آیا این عضویت چیزی است که امروز بیشتر از زمانی که Moonlight را آزاد کردید برای شما مفید است؟
به نوعی بله آمریکا تغییر کرده است. بخشی از جمعیت توسط افرادی که امروز ما را هدایت می کنند ، مشخص شده است. حتی اگر برنده جایزه اسکار شدم ، من یکی از کسانی هستم که به خاطر آنها جدا می شوند. زمان متفاوت ، کشور متفاوت ... درک آن مدتی طول کشید ، اما کار من به عنوان کارگردان کار یک سیاه پوست است. چه بخواهم و چه نخواهم ، فیلم های من در جامعه تماشاگران فیلم سیاه پوست با شدت بیشتری طنین انداز می شوند. با این حال ، این نه به من مأموریتی می دهد و نه به عنوان سخنگوی جامعه مبدا من. من نیستم و نمی خواهم فیلم ساز آمریکایی آفریقایی تبار بشوم که برای سیاه پوستان آمریکایی پیام می فرستد. حساسیت من ضمنی است. نیازی نیست که خودم به زور به خط یا کاریکاتور بپردازم ، زیرا این خطر شبیه به سیاه رنگی است که سفیدپوستان تصور می کنند همه ما هستیم. همانطور که آقای بالدوین گفت: "من برای از بین بردن جامعه خود نمی نویسم. با بازگشت به خیابان بیل ، به شما اطمینان می دهم که جزئیات زیادی در این فیلم وجود دارد که اگر آفریقایی آمریکایی باشید و این داستان را بدانید ، بهتر می فهمید. من اغلب می گویم فیلمساز مورد علاقه من کلر دنیس است و صمیمانه منظورم این است ، اما همچنین می دانم چیزهای کوچکی در سینمای او وجود دارد که من آنها را تا پایان زندگی ام خرج خواهم کرد زیرا من زن فرانسوی نیستم.

گفتی که به خودت مأموریتی ندادی. اما ساختن فیلم براساس تجربه شما

آمریکایی آفریقایی تبار ممکن است یک ماموریت باشد.
حق با شماست من به عنوان یک سینفیل با تخیل سفید شکل گرفته ام. من صدها داستان بین یک مرد سفیدپوست و یک سفیدپوست یا یک پسر و یک دختر از هنگ کنگ را در پرونده وونگ کار وای شاهد بوده ام. ناخودآگاه ، حتماً شیوه بوسیدن و معاشقه من در جوانی دوباره تعریف شده است. من قصد ندارم این را به شما یاد بدهم ، اما بیشتر فیلمهایی كه در صفحه بزرگ ، DVD یا بارگیری به آنها دسترسی داریم فیلمهای سینمایی است كه توسط سفیدپوستان با نقشهای اصلی توسط بازیگران سفید بازی می شود. من از کودکی به این سیستم مشروط شده ام که با موضوعاتی که جامعه من نیست همدردی کنم. من شکایت نمی کنم ، زیرا این باعث شده است که من از مردی لذت ببرم که با دیگران ارتباط برقرار کند ، با آنها صحبت کند ، آنها را درک کند ، شادی ها یا دردهای آنها را احساس کند. اکنون ، هنوز هم می فهمم که عدم تعادل آشکاری بین این سینمای اکثریت و سینمایی وجود دارد که داستانهای قدرتمندی را روایت می کند ، اما با یک درب "سیاه".

به نظر شما این نتیجه ای برای تنش های نژادی دارد که ممکن است امروز هم در ایالات متحده و جاهای دیگر وجود داشته باشد؟
البته که تأثیر دارد. هنگامی که شما یک انسان را با تمام پیچیدگی های خود نشان می دهید ، اما بدون پاک کردن ویژگی های آن ، ترس و کلیشه ها را عقب می رانید. به دلیل همین نمایش بسیار کم آمریکایی های آفریقایی تبار در فیلم ها ، سفیدپوستان ممکن است کمتر با سیاه پوستان همدلی کنند تا بالعکس. فیلم و تلویزیون به شما وسیله ای نمی دهند که ما را دوست داشته باشید. بنابراین ، من خدمتی برای شما انجام می دهم: من از طریق سینمای خود به شما وسیله می دهم تا با ما همدلی کنید. و از آنجا که آکادمی این پروژه را با تندیس به Moonlight جایزه داد ، من در این مسیر ادامه خواهم داد. مدت زمان طولانی. خوب ، به نوعی ، من زودتر به شما گفتم مزخرف: من نیمه کاره هستم (مامان)



شما باید از موفقیت عظیم یک فیلم ابرقهرمانی مانند Black Panther به وجد بیایید.
من یک خاطره برای شما تعریف می کنم هنگامی که من کودک بودم ، در شهرک های مسکونی اجاره ای کم در فلوریدا بزرگ شدم ، سال 2001 ، ادیسه فضایی را کشف کردم و بدیهی است که نمی توانستم از پس آن برآیم. من متخصص داستانهای علمی نبودم و زندگی روزمره من بیشتر مربوط به این بود که فروشندگان مواد مخدر به خاطر بله برای نه و یکدیگر و معتادان به یکدیگر شلیک می کنند. با این حال من به معنای واقعی کلمه شگفت زده شدم. این میل من به ساخت فیلم را برانگیخت و تمام زندگی من را تغذیه کرد. اکنون همان صحنه را تصور کنید ، اما در حالی که یک بچه فقیر و سفیدپوست در مزرعه ای در کانزاس بزرگ شده است. بچه بیچاره از سیاه پلنگ مطلع می شود و چه اتفاقی می افتد؟ خوب ، او نیز ، در سینما زندگی می کند. من متقاعد شده ام که این امر تغییر بزرگی برای جامعه ما ایجاد خواهد کرد.

فکر می کنید امروز شاهد تولد تنوع واقعی فیلمسازان آفریقایی-آمریکایی هستیم؟
من صمیمانه فکر می کنم چنین است و نقطه عطف بزرگ این است که همه این مدیران هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. آوا DuVernay سینما را طراحی نمی کند ، همانطور که من آن را می بینم ، رایان کوگلر متفاوت است ، جوردن پیل هرگز اسپایک لی را انجام نمی دهد و بالعکس ... لیست می تواند بسیار طولانی باشد. و سپس اعداد وجود دارد. وقتی Black Panther در گیشه جهانی 8 میلیارد دلار درآمد کسب می کند ، همه نگاهشان را می کنند. همان وقتی که بیرون برو 300 میلیون است. و شما بهترین را می دانید؟ ما حتی در حال شروع به دادن دست یکدیگر هستیم ، همانطور که جوردن پیل ، یکی از برندگان بزرگ سینمای امروز ، برای تولید BlacKkKlansman اسپایک لی فشار می آورد. وقتی Ava DuVernay با A Shortcut به اندازه کافی درآمد کسب می کند و دوباره آن را به سریالی تبدیل می کند که فقط کارگردانان زن را در آن استخدام می کند ، همین حالت است. وقتی به آینده نگاه می کنم ، اردن ، آوا و رایان را می بینم. ما در اینجا توقف نخواهیم کرد. در سال 1963 ، مستندی درباره جیمز بالدوین با نام Take This Hammer منتشر شد. دوربین او را از طریق محله های فقیرنشین سانفرانسیسکو دنبال می کند. در یک لحظه ، بالدوین متوقف می شود. او شروع به صحبت با بچه ها در خیابان می کند. آنها هیچ چیز ندارند ، به هیچ چیز اعتقاد ندارند ، همه احساس رها شدن می کنند و بالدوین بسیار منطقی برای آنها توضیح می دهد: "حتی در این کشور روزی یک رئیس جمهور سیاه پوست وجود خواهد داشت. بچه ها به او نگاه می کنند و می خندند: "هرگز در زندگی من ، این نوع مزخرفات اتفاق خواهد افتاد ، داداش". بالدوین پایین نمی آید و پاسخ می دهد: "شما نمی توانید این حرف را بزنید". مطمئناً آمریکا هرگز دقیقاً مانند ما نخواهد بود ، اما ما هنوز یک رئیس جمهور سیاه پوست خواهیم داشت. اگر فکر می کنید این امکان وجود ندارد ، در حال حاضر خود را در موقعیت بازنده قرار می دهید. و حق داشت در سال 1963 ، بالدوین حق داشت ...